UN VIAGGIU MAGICA DI CORN-glucose

U granu pò pruduce un altru pruduttu impurtante - babbu (dextrose).

U glucose hè statu idrolizatu da l'amidu in l'industria è pruduciutu da u metudu di l'enzyme microbiale in l'anni 1960. Questa hè una innuvazione maiò, chì hà vantaghji evidenti nantu à l'idrolisi àcida. In a pruduzzione, a materia prima ùn deve esse raffinata, l'equipaggiu resistente à l'acidu è a pressione, è a suluzione di zuccaru ùn hà micca amarezza è alta produzzione di zuccaru.

U glucose hè principarmenti utilizatu in a medicina cum'è nutriente per l'iniezione (injezione di glucose).

In l'industria alimentaria, u glucose pò esse processatu da l'isomerasi per pruduce fructose, in particulare u sciroppu di fructose chì cuntene 42% fructose. A so dolcezza hè listessa à quella di u saccharose, chì hè diventatu un pruduttu impurtante in a industria di zuccheru.

A glucosa hè un nutriente indispensabile per u metabolismu in l'organisimu. U calore liberatu da a so reazione d'ossidazione hè una fonte impurtante di energia per l'attività di a vita umana. Pò esse usatu direttamente in l'industria di l'alimentariu è di a medicina, aduprata cum'è agente riducente in l'industria di tintura è di pelle, è utilizatu com'è agente riducente in l'industria di specchi è u prucessu di placcatura d'argentu di bile di buttiglia d'acqua calda. A vitamina C (àcitu ascorbic) hè ancu sintetizzata da u babbu


Tempu di post: Feb-19-2020
Tes messages Online Chat!