Chì ci hè a Differenza trà Sodium Lauryl Sulfate (SLS) è Sodium Laureth Ether Sulfate (SLES)

Unu di i primi ingredienti chì vi vede listatu nantu à parechji prudutti di pulizia è di cura persunale, da i detergenti à a pasta di denti, hè Sodium Lauryl Sulfate (SLS). Stu chimicu cumuni hè un surfactant, chì significa chì cala a tensione di a superficia di l'acqua è aiuta i prudutti à pulisce è schiuma quandu s'utilice. Parechji saponi per e mani, lavaggi facciali è creme da rasatura devinu a so qualità spumante à SLS.

Ma ci hè un altru ingredientu cù un nome cunfusu simili: Sodium Laureth Ether Sulfate (SLES). Pudete ancu vede solu chjamatu Sodium Laureth Sulfate, cù "Laureth" chì serve com'è una cuntrazzioni per e parolle "Lauryl" è "Ether". Cum'è SLS, SLES hè utilizatu per e so capacità emulsionanti è serve com'è detergente è pulitore super-efficace.

Mentre i nomi di sti dui agenti di pulizia è e so funzioni ponu parenu intercambiabili, ci hè una distinzione trà i dui - è un mutivu perchè duvete optà per i prudutti chì utilizanu SLES sopra quelli chì utilizanu SLS.
Sodium Lauryl Sulfate (SLS) hè veramente u chimicu parentale chì hè mudificatu per fà Sodium Laureth Ether Sulfate (SLES). Hè creatu da a reazione di l'alkohol lauryl cù u petroliu o cù l'oliu di coccu o di palma. Per derivà SLES da SLS, un prucessu chjamatu etossilazione (in quale hè introduttu l'ossidu di etilene) deve esse realizatu. Stu prucessu hè chjave perchè trasforma SLES in una chimica più sicura è menu dura chì u so predecessore, secondu a Campaign for Safe Cosmetics.

u nostru dipartimentu Filling  Sodium Lauryl Ether Sulfate


Tempu di post: 29-mar-2021
Tes messages Online Chat!