Applicazione di sodium thiosulfate in aquaculture

Applicazione di tiosulfatu di sodiu in aquaculture

In i chimichi per u trasferimentu di l'acqua è a migliione di u fondu, a maiò parte di i prudutti cuntenenu tiosulfatu di sodiu . Hè una bona medicina per regulà a qualità di l'acqua, disintossicante è uccidendu cianobacteria è alga verde. In seguitu, lasciami mustrà più nantu à u tiosulfatu di sodiu

tiosulfatu di sodiu

1. Disintossicazione

 Havi un certu effettu di disintossicazione nantu à a salvezza di l'avvelenamentu di cianuri in stagni di pisci, è a so bona funzione di scambiu di ioni hà un certu effettu in a riduzione di a toxicità di metalli pesanti in l'acqua.

 Hà un effettu di disintossicazione nantu à e droghe di metalli pesanti cum'è u sulfate di cobre è u sulfate ferru utilizatu per tumbà l'insetti. L'ione sulfuru di tiosulfatu di sodiu pò reagisce cù ioni di metalli pisanti per furmà precipitazioni non tossiche, per allevà a toxicità di ioni di metalli pesanti.

 Pò esse usatu per degradà e toxine di pesticidi. A so riducibilità bona pò esse usata per degradà a toxicità di pesticidi organofosfori. A pratica hà dimustratu chì hè adattatu per i sintomi di l'avvelenamentu di pisci causati da pesticidi organofosfori eccessivi è avvelenamentu umanu in stagni di pisci. L'insetticidi organofosfori cumunimenti usati in i prudutti acquatici sò Phoxim è trichlorfon, chì sò principalmente usati per tumbà i parassiti. Dopu l'usu, u tiosulfatu di sodiu pò esse usatu per sguassà a toxicità residuale.

 

2. Degradazione di nitriti

 In u casu di nitru altu in l'acqua, u tiosulfatu di sodiu pò reagisce rapidamente cù nitrite è riduce u risicu di avvelenamentu causatu da una alta concentrazione di nitriti in l'acqua.

 3. Eliminate u cloru residuale da l'acqua

 Dopu avè sbulicatu u stagnu, i preparati di cloru, cum'è u bleaching powder, seranu usati in certi lochi. Dopu trè o quattru ghjorni di usu di preparazione di cloru, u tiosulfatu di sodiu pò reagisce cù l'ipoclorito di calciu cù una forte oxidazione per pruduce ioni di cloru innocu, chì ponu esse messi in u stagnu in anticipu.

 

4. Cooling è rimuzione di u caldu di fondu

 In a staghjoni di l'alta temperatura, per via di a temperatura alta cuntinuu, l'acqua di u fondu di u stagnu hè spessu riscaldata in a prima è a mità di a notte, chì hè ancu una di e cause di l'ipoxia in a notte è in a prima matina. Quandu l'acqua di u fondu di u stagnu hè cale, pò esse risolta cù l'usu di tiosulfatu di sodiu. In generale, pò esse sprinkled direttamente à a sera, ma perchè l'ossigenu dissolutu pò esse ridutta dopu l'usu di tiosulfatu di sodiu, deve esse usatu in cumminazione cù l'ossigenante quantu pussibule.

 sodium thiosulfate aquaculture

5. Trattamentu di l'acqua negra è l'acqua rossa causata da l'alga invertita

 

A causa di l'adsorzione è a cumplessazione di tiosulfatu di sodiu, hà un forte effettu di purificazione di l'acqua. Dopu à versà l'alga, l'alga morta sò scomposti in diverse macromolecule è picculi molécule di materia urganica, facendu chì l'acqua pare nera o rossa. Sodium thiosulfate hà un effettu complexation, chì pò complexate sti macromolecules è picculi mulèculi di materia urganica, in modu à ghjunghje l 'effettu di u trattamentu di acqua negra è acqua rossa.

6. A migliurà a qualità di l'acqua

 

Hè adupratu per migliurà a qualità di l'acqua di u stagnu. 1,5 g di tiosulfatu di sodiu sò usati per ogni metru cubicu di corpu d'acqua splashed in tuttu u stagnu, vale à dì, 1000g (2 kg / mu) sò usati per ogni metru di prufundità di l'acqua.

 In generale, l'usu di tiosulfatu di sodiu prima di a mudificazione di u fondu hà effetti ausiliarii, unu hè di detoxify, l'altru hè di adsorbe è di aumentà a trasparenza di u corpu d'acqua.

 L'usu regulare di thiosulfate di sodiu in u corpu di l'acqua di l'aquacultura pò migliurà significativamente l'alkalinità tutale di u corpu d'acqua è aumentanu a stabilità di u corpu d'acqua, soprattuttu prima è durante a pioggia, chì ponu efficacemente impedisce l'occurrence di turbidità di l'acqua dopu a pioggia.

 

7. Limità a generazione di sulfuru di l'idrogenu in stagni

 Sapemu chì u più altu u cuntenutu di sulfuru di l'idrogenu hè in alta temperatura è acqua acidica (bassu pH). U valore pH di stagni d'aquaculture normale hè generalmente alkaline (7,5-8,5). Sodium thiosulfate appartene à l'alkali forte è u sali acidu debule. Dopu à l'idrolisi, hè alkaline, chì aumenterà u valore di pH di u corpu di l'acqua, aumentà a stabilità di u corpu di l'acqua, è limità a produzzione di sulfuru di l'idrogenu à un certu puntu.

Altre cundizioni applicabili à tiosulfatu di sodiu

 

1. Trattamentu di l'acqua fangosa è bianca.

 2. Adupratu prima è durante a chjesa, pò ghjucà un rolu significativu in l'estabilizazione di l'acqua è impediscenu l'alga è a turbidità di l'acqua dopu a pioggia.

 3. Eliminate i residui di l'alogenu, cum'è u diossidu di cloru è u polu bleaching. À u listessu tempu, pò ancu esse usatu per a desintoxicazione di pesticidi organofosfori, cianuri è metalli pesanti.

 4. Adupratu per natà è sbarcu di gamberetti è granchi causati da u calore di fondu in u mità di a notte; In ogni casu, in casu di ipoxia in a seconda mità di a notte, hè necessariu di cooperà cù l'usu di a mudificazione di u fondu di l'ossigenazione è l'ossigenu granularu, è ùn pò micca s'appoghjanu nantu à tiosulfate di sodiu solu per i primi aiuti di ipoxia.

 5. Sodium thiosulfate pò ièssiri usatu pi la pulizia ausiliarie di platti gialli è neri fondu di crab fiume.

Precauzioni per l'usu di tiosulfatu di sodiu

 

1. Ùn aduprate micca a testa flottante causata da l'alga pouring, a testa flottante, i ghjorni nuvole è chiuvuti è u nitrogenu ammoniacu altu quantu pussibule per prevene pèrdite accidentali. Pò esse usatu ancu in u clima avversu, ma hè megliu aduprà in cumbinazioni cù l'ossigenante o apre l'ossigenatore quantu pussibule.

 2. Quandu u tiosulfate di sodiu hè utilizatu in l'acqua di mare, u corpu di l'acqua pò esse turbided o blackened, chì hè un fenomenu normale.

 3. Sodium thiosulfate ùn deve esse guardatu o mischju cù sustanzi forti acidi.


Tempu di Post: 20-May-2022
Tes messages Online Chat!