L'acidu trichloroisocianuricu (TCAA) utilizatu per a ropa di bleach

Quandu l'acidu trichloroisocyanuric hè liberatu in l'acqua, reagisce cù u ligame cunjugatu (chromophore) di a fibra, chì distrugge u sistema cunjugatu uriginale, cambia a lunghezza d'onda di l'absorzione di luce di a fibra, è ottene u scopu di sbiancante. U pruduttu hè utilizatu per u bleaching, ùn solu ùn hà una alta efficienza di bleaching, ma hà ancu un gradu assai più bassu di l'erosione di fibra cà l'altri agenti bleaching. Pò ancu migliurà a forza di trazione è l'allungamentu di a fibra.

I cundizioni ottimali di sbiancante sò i seguenti: a cuncentrazione di u pruduttu hè 0,5-2,0 g / L, ph5,6, a temperatura operativa 70 ℃, u tempu di immersione 35-45 minuti.

1. I cundizioni di sbiancante di fibre sintetiche cum'è u poliester, u poliacrilonitrile è a fibra di cloru sò i seguenti: Stu pruduttu hè 9,3 g / L, ca2,6 g / L, NaHCO3 2,06 g / L, soaked in fibres at 20 ℃, extruded to 100% assorbimentu di umidità; dopu à l'avvolgimentu, hè riscaldatu da u vapuri d'acqua à 100 ℃, dopu imbulighjatu in l'acqua à 60 ℃ chì cuntene NaHSO3 8 g / L è HCI 1 ml / L per una ora, lavatu è seccu per ottene fibri cù alta bianca J.

2. Cundizioni di bleaching Flax: 5g / L, pH 5,3-5,6, 60 ℃, immergendu per 50 minuti.

3. I cumpunenti di a lavanderia è di rinfurzà a casa sò: 36 (WT)%, 25-40 (WT)%, 5 (WT)%, silicate di sodiu, è quantità apprupriata di soda ash. A quantità di suluzione di risciacquare hè 2,5-4,5 g / kg di vestiti.


Tempu di Postu: Aug-03-2020
Tes messages Online Chat!