u mercatu di oxalate di dietilu (C6H10O4) da 2019 à 2027

Oxalate di dietilu(C6H10O4) hè ancu riferitu cum'è diethyl ester di l'acidu oxalic, l'acidu etanedioic, l'etanedioate di dietile, è altri. Hè un compostu solidu biancu sintetizatu da monossidu di carbonu è etanol. Hè un pocu più densu di l'acqua è hè insoluble in acqua. L'oxalate di dietilu hè dispunibule in forma di polvere è liquidu. Hè un compostu incolore, tossicu cù un odore caratteristicu. Hà applicazioni significativu in diverse industrie di l'utilizatori finali cum'è farmaceutica, agricultura è cosmetica. U compostu hè principalmente utilizatu cum'è materia prima o intermediate in a fabricazione di fenobarbital è numerosi tinti; hè ancu utilizatu com'è solvente per resine naturali è sintetiche è ancu in vernici di nitrocellulose è diversi prucessi di sintesi chimica. In più, hè usatu cum'è un intermediariu chimicu in a sintesi di ingredienti farmaceutichi attivi. L'oxalate di dietilu hè ancu utilizatu com'è additivu costu-efficace basatu in e cellule solari sensibilizzate à tintura.

L'oxalate di dietilu hè adupratu in a produzzione di agrochimichi cum'è pesticidi, fungicidi è erbicidi. I sviluppi in e pratiche agricule anu purtatu à una crescita di a produzzione agrochimica, è questu hà alimentatu l'espansione di u mercatu di oxalate di dietilu. A crescita splussiva di a crescita di a pupulazione chì porta à una più grande esigenza per l'alimentariu, l'aumentu di l'avanzamentu tecnologicu in l'industria agricula, a dispunibilità limitata di terreni cultivabili, è l'avanzati in a crescita di e piante è l'expertise di gestione sò i fatturi chì portanu à l'usu elevatu di l'agrochimichi.

u mercatu hè statu valutatu à US $ 521,23 milioni in 2019 è hè previstu di ghjunghje à US $ 891,93 milioni da 2027; hè previstu di cresce à un CAGR di 7.0% da 2019 à 2027.


Tempu di pubblicazione: 26-Jan-2021
Tes messages Online Chat!