a sfarente da l'agente d'estinzione di u focu in polvere secca à l'estintore di schiuma

1. I sustanzi extinguishing sò diffirenti

Agente estinguente in polvere secca : adattatu per l'estinzione di incendi di oliu, pittura è solventi organici. Pò inibisce a reazione in catena di a combustione è l'estinzione di u focu. Hè ancu adattatu per l'extinzione di u focu di liquidu, gasu è electricu (cù insulating powder seccu sopra 50000 volts).

Agente d'extinzione di schiuma: a scuma pò copre a superficia di a combustione è impedisce l'entrata di l'aria. L'effettu di l'extinzione di u focu hè u megliu per u focu liquidu soluble in acqua è combustible (cum'è alcolu, ester, etere, cetone è altri sustanzi) è incendi elettrici.

2.The materiali di agenti extinguishing incendi sò differente

Agente d'estinzione di u focu in polvere secca: fosfatatu d'ammoniu è altri agenti di estinzione di u focu in polvere secca.

Extincutore di schiuma : una mistura di bicarbonate di sodiu è agenti di schiuma, è una buttiglia di vetru chì cuntene una suluzione di sulfate d'aluminiu.

3.Different principii

Agente d'estinzione di u focu in polvere secca: l'estintore di u focu in polvere secca hè pienu d'agente d'estinzione di u focu seccu di fosfatatu d'ammoniu. L'agente d'estinzione di u focu seccu hè una polvera fina secca è faciule chì scorri utilizata per l'estinzione di u focu. Hè cumpostu di sal inorganicu è una piccula quantità di additivi. Hà un effettu extinguiting fire. Hè seccu, sfracicatu è mischju in un polveru solidu fina.

Agenti d'estinzione di schiuma: quandu si usanu l'extincutori di schiuma per sguillà u focu, ponu pruduce grandi quantità di schiuma. Puderanu esse aderite à i materiali combustibili, cusì chì a materia combustible hè siparata da l'aria, è à u stessu tempu, a temperatura hè ridutta, e cundizioni di combustione sò distrutte, è u scopu di extinguishing u focu hè rializatu.


Tempu di Postu: Nov-17-2021
Tes messages Online Chat!