Sodium lauryl sulfate USAGE

Sodium lauryl sulfate Lingua latina:

1. Adupratu com'è detergente è ausiliari tessili, ancu utilizatu cum'è agenti spumante di pasta di denti, agenti d'extinzione di u focu, emulsionante di polimerizazione in emulsione, detergente di lana,
.
cum'è un aiutu di trasfurmazioni per l'industria alimentaria. agente di schiuma; emulsionante; tensioattivu anionicu. Adupratu in pasticci, bevande, proteini, frutti freschi, bevande di frutta, olii comestibili, etc.
4. Adupratu com'è emulsionante per i farmaceutichi, i cosmichi è i resine sintetiche. Agente schiuma per dentifricio è estintore. Adupratu com'è detergente per i tessuti fini di seta. Agente di flottazione per u beneficu di metalli.
5. Adupratu cum'è ausiliarii di lavare è tessili, ancu usatu cum'è agenti di schiuma di pasta di denti, liquidu di schiuma d'extinzione di u focu, emulsionanti di polimerizazione di emulsioni, agenti di dispersione di emulsioni medichi, shampoo è altri prudutti cusmetichi, detergenti di lana.
6. Analisi biochimica, elettroforesi, reagenti di coppia di ioni
7. Detergente
Lauril sulfate di sodiu hè un detergente ionicu cumunimenti utilizatu chì disintegra e membrane cellulari, si lega à a parte idrofobica di e proteine ​​​​di a membrana è li separa da e membrane. Alte concentrazioni di SDS ponu ancu distrughje i ligami ionici è l'idrogenu in i proteini. Ligami non-covalenti cum'è ligami, ancu cambià a conformazione di e prutezione. Questa funzione hè comunmente usata in l'elettroforesi di gel SDS per l'analisi di cumpunenti di proteine.

Sodium Lauryl Sulfate Noodles


Tempu di pubblicazione: 24-ottobre-2019
Tes messages Online Chat!