u cloru residuale in a piscina

A gestione di a piscina in generale mette u disinfettante chì cuntene u cloru ( TCCA,SDIC ) in l'acqua di a piscina per prevene a crescita di bacteria, è a quantità di cloru chì ùn hè micca cunsumata in l'acqua di a piscina hè ciò chì chjamemu cloru residuale. U cloru residuale hè un indicatore impurtante per mantene a qualità di e piscine. Diversi paesi anu diverse norme per u cloru residuale in piscine. U cuntenutu standard di cloru di l'acqua di a piscina in Cina hè 0.3 ~ 0.5mg/L.

chimichi di trattamentu di l'acqua01

 

Se u cloru residuale hè troppu altu, i capelli di u natatore diventeranu gialli è diventanu fragili, è l'odore forte irritante farà chì u natatore si senti incòmodu è ancu irritate a mucosa di a pelle di u natatore, in particulare a faccia, l'ochji è ancu a trachea è i pulmoni. Sta piscina interna deve esse datu abbastanza attenzione. Hè necessariu di cuntrullà a quantità di cloru aghjuntu è rinfurzà a ventilazione per evità l'occurrence di eventi di periculu per a salute di massa. In ogni casu, se u cloru residuale hè troppu bassu, l'effettu di a disinfezione ùn serà micca ottinutu, è i bagnanti custituiscenu ancu a salute è a sicurità di a diffusione di a malatia. Minaccia, dunque, duvemu cuntrullà a gamma di chlorine residuale quant'è pussibule, chì esige u nostru amministratore di a qualità di l'acqua di a piscina per verificà l'indice di cloru residuale in a piscina!

Shijiazhuang Standard Pump Co., LTD spicializata in i pruduzzioni è una di chimichi cure, acqua, noi vi dugnu i prudutti di qualità è serviziu Sognu. u clienti Lamentu à neguzià.


Tempu di post: 19-06-2019
Tes messages Online Chat!