Cumu aduprà pasticchi di disinfettante chì cuntenenu cloru (per piscine)

I disinfettanti clorurati sò spessu usati in a disinfezione di l'acqua di a piscina, cum'è dichloroisocyanurate di sodium, acid trichloroisocyanuric, è simili. L'usu currettu di u metudu affetta direttamente l'effettu di disinfezione di l'acqua di a piscina. Ci sò pasticchi è polveri per disinfettanti chì cuntenenu cloru. Prima parlemu di l'usu di pasticchi.

Piscina
I pasticchi di disinfettante chì cuntenenu cloru sò pasticchi istantanei, u so cuntenutu di cloru hè più di 50%. Mettite 2 ~ 4 grammi (2-4kg / 1000m3) di pasticchi di disinfezione per metru cubicu, chì ponu efficacemente mantene a bona qualità di l'acqua. Hè megliu mette i pasticchi di disinfettazione 0,5-1 h prima di l'apertura di a piscina. Prima di l'aghjunzione, u cloru residuale deve esse rilevatu prima. Hè da nutà chì a qualità di l'acqua di ogni piscina hè diversa. Per quessa, dopu à aghjunghje u listessu numeru di pasticchi disinfettati, a cuncintrazzioni di cloru residuale misurata di differente piscine hè dinù differente, a qualità acqua hè bona, u cloru restante hè altu, è a qualità acqua hè poviru. U restu di u cloru hè bassu. Per quessa, quandu aghjunghje à a notte, deve esse realizatu almenu 2kg / 1000m3; se a qualità di l'acqua hè stata verde o bianca, serà aghjuntu.

Shijiazhuang Standard Pump Co., LTD spicializata in i pruduzzioni è una di chimichi cure, acqua, noi vi dugnu i prudutti di qualità è serviziu Sognu. u clienti Lamentu à neguzià.


Tempu di post: May-06-2019
Tes messages Online Chat!