O a ni metotia disinfection o loo i ai i le lepa aau?

I le taumafanafana, taaalo i le vai o se ala taatele e aloese ai mai le taumafanafana. Ae peitai, o le vaitaele o se nofoaga faitele, ma le eria faaalia e tagata i le vaitaele o le aupito tele, e faigofie ona valaauina se hotbed mo le faasalalauina atu o le siama, e faia se galuega lelei i le puipuia ma le disinfection o le mafai ona lafoaiina faamaʻi vai taele. O lenei, o le mea o le auala e disinfect le vai taele? Sei o tatou maua se vaaiga.

q3

1. disinfection chlorine Traditional

disinfection chlorine masani o se tasi o metotia disinfection ona faaaoga lautele, lea ei ai le uiga o disinfection pea. E gaoioi i le vai e maua hypochlorite ala i le tuuina disinfectants chlorine i le vai. pasia Hypochlorite e ala i le laualuga siama ma ulu atu i le faiga enzyme siama e faaumatia le siama, e tau atu i le oti siama.

2. disinfection osone

Osone o se mea lava oxidizing, lea e mafai ona faatamaia le faatulagaga moni o siama, siama ma isi microorganisms i se taimi puupuu ma ia aveesea lona viability. Osone e ese mai fungicides aoao, e mafai ona vave decomposed osone superfluous i le okesene, ma le okesene e aoga i le o le a le faia le afaina siosiomaga o aafiaga filogia o lona lua, e mafai ona fai atu o le auala disinfection sili ona lelei, ae gauai atu i osone pe afai o le mataupu i totonu o le soona le a mafua ai ona i

3. disinfection peroxide Hydrogen

peroxide Hydrogen, iloa foi hydrogen peroxide, o se lautele-o fusi o alaleo, lelei, vave-galue, disinfectant lē oona. e le mafai ona umi peroxide Hydrogen antibacterial. Afai e te fia aloaia antibacterial umi-tumau, e tatau ona faaaogaina i soo se taimi ma soo.

4. disinfection Ultraviolet

faaaogaina faapitoa disinfection vai F-vaega leisa ultraviolet, lea o le a faia le DNA o siama, siama, spores ma isi siama pathogenic inactivated. A siama ma siama ua irradiated e malamalama ultraviolet, o le ultraviolet fusi o alaleo o le malosi o loo faavaivaia e le siama vaega faaogatotonu len¯ao, lea e faaumatia le faatulagaga o acid nucleic, ma ituaiga o siama ma siama uma le maua le tomai o replication ma toe faia, ina ia ausia aafiaga sterilization. Ae disinfection ultraviolet ua na disinfection vave e aunoa ma le tulaga faifai pea disinfection, ina faaaoga stabilizers chlorine acid cyanuric e faatumauina disinfection pea.

O lenei chlorine disinfection o pea le auala autu o le vaitaele disinfection, ae ma le faaleleia o le vai tulaga faatonuina lelei, o le isi tolu auala disinfection o le a maua le avanoa lautele mo le atinae.

Shijiazhuang Co. vailaau Standard, specializes Kamupani i le tuuina atu ma le auina atu i fafo o le vai vailaau togafitiga, o le a tatou tuuina atu oloa maualuga le tulaga lelei ma le auauna atu e sili ona lelei. Afio mai tagata e faaaogāina auaunaga e feutagai.


taimi Post: Aug-25-2018
WhatsApp Online talatalanoaga!