Chì sò l'agenti di fusione di neve?

In l'inguernu, a neve ci porta bellezza è ci porta ancu prublemi. A neve spessa nantu à a strada influenza veramente u nostru viaghju. À questu tempu, sè vo avete un agentu di fusione di neve, tutti i prublemi seranu risolti. L'agenti di fusione di neve sò chimichi chì reducennu a temperatura di fusione di ghiaccio è neve. Dopu anni di sviluppu, i tipi di agenti di fusione di neve sò ancu in crescita.

https://www.standard-chem.com/magnesium-chloride-powder-and-flake.html
1. Agente di fusione di neve organica cù l'acidu acìticu cum'è cumpunenti principali. Tali agenti di fusione di neve si funnu bè è ùn hà micca danni di corrosione, ma u prezzu hè assai altu, è hè generalmente usatu in lochi impurtanti cum'è l'aeroporti.
2. Inorganic sale sno cù "chlorine sale" cum'è u cumpunente principale. Tali agenti di fusione di neve sò chlorur di sodiu, chlorur di calcium, magnesium chloride, etc., cumunimenti cunnisciuti cum'è deieing salt. Hè prezzu, solu 1/10 di l'agente organicu di fusione di neve, ma hè assai seriu per a corrosione di grande infrastruttura publica.

Shijiazhuang Standard Chemicals Co.,LTD hè specializatu in a produzzione è l'esportazione di sustanzi chimichi di fusione di neve ( magnesiu , cloruru di calcium chloride ), vi daremu prudutti d'alta qualità è serviziu eccellente. Benvenuti à i clienti à negocià.


Tempu di pubblicazione: 07-Jan-2019
Tes messages Online Chat!