U rolu di u fluorosilicatu di sodiu in l'industria di u vetru

Fluorosilicate sodium, hè spessu usatu in a produzzione di vetru, è u fluorosilicatu di sodiu hè principarmenti utilizatu cum'è agenti clarificanti è agenti sbiancanti in u prucessu di produzzione di vetru.

Fluorosilicatu di sodiu 01
1. Per accelerà u prucessu di clarificazione di u liquidu di vetru, una piccula quantità di agenti clarificanti hè spessu aghjuntu à u materiale batch. U fluorosilicatu di sodiu hè un agente clarificante basatu à l'alogenuri chì si clarifica in a fusione furmendu un genu incolore [FeF6]3, generà un SiF4 volatile, è rompe una reta di vetru.
2. In u prucessu di produzzione di vetru, un opacifier cum'è fluorite, criolite, fluorosilicate di sodiu, etc. hè aghjuntu à l'ingredienti. Quandu si funnu, si funnu in u vetru. Lorsqu'il est refroidi, il précipite dans une myriade de minuscules grains de cristal en suspension et se trouve dans un état d'opale, qui disperse la lumière et ne pénètre pas complètement, devenant ainsi mou.

Shijiazhuang Standard Chemicals Co.,LTD hè specializatu in a produzzione è l'esportazione di fluorosilicate in sodium, vi daremu prudutti d'alta qualità è serviziu eccellente. Benvenuti à i clienti à negocià.


Tempu di pubblicazione: 14-Jan-2019
Tes messages Online Chat!