A guida definitiva à l'usu di l'acidu cianuricu II

Cumu funziona l' Acid Cyanuric cianuricu?
Piscine cù assai bassu o senza CYA averà una dumanda significativa di cloru. Questu hè chì u cloru instabilizzatu hè distruttu da i raghji UV assai rapidamente. Questu lascia a vostra piscina vulnerabile à i contaminanti, salvu chì ùn aghjunghjenu continuamente più cloru.
Invece di fà chì u cloru mantene u vostru travagliu full-time, aghjunghje l'acidu cyanuric invece. Una volta chì u cloru in l'acqua di a vostra piscina hà trasfurmatu in ioni di ipoclorito di sodiu, u CYA si lega à quelli ioni, impediscendu chì si rompenu quandu sò esposti à i raghji UV.
Questu hè cumu cunserva u vostru cloru liberu è permette di distrughje i battìri trè à cinque volte più longu ch'è senza l'acidu cyanuric.
Ddu tempu extra hè particularmente impurtante perchè à u stessu tempu CYA stabilizza u cloru, u ligame trà l'acidu cyanuric è l'ioni d'ipoclorito di sodiu impedisce ancu un pocu di cloru.
L'inconveniente di a capacità di u cloru di l'acidu
cianuricu di sanitizà in modu efficace hè chjamatu potenziale di riduzione di l'ossidazione (ORP). Questa figura, misurata in millivolts, hè impurtante perchè vi mostra quantu u vostru cloru liberu hè travagliatu. L'acidu cianuricu reduce l'ORP di u cloru, indipendentemente da quantu mette in a vostra piscina.
Ma s'è vo aghjunghje troppu CYA, o permette livelli di l'acidu cyanuric arrivare troppu altu, vi Mulateri Di L'cumpritamenti efficacità di u chlorine, significatu vi Mulateri Di L'avè persu soldi nant'à dui chimichi è ancora hannu na piscina brutta.
Avete bisognu di u vostru cloru per stà, ma avete ancu bisognu di distrughje i contaminanti abbastanza rapidamente per mantene i bagnanti sicuri. Per fà tramindui, avete da fà un equilibriu trà i livelli di cloru liberu appropritatu è CYA.
Per aumentà i livelli di CYA, tuttu ciò chì duvete fà hè aghjunghje alcuni. Quandu avete aghjustatu a quantità propria, ùn avete micca bisognu di aghjunghje regularmente perchè u chimicu resta in l'acqua à livelli abbastanza consistente cù u tempu.
A diluzione hè veramente l'unica cosa chì risulterà in livelli più bassi, cusì assicuratevi di pruvà i livelli dopu, per dì, una tempesta.

Livelli
ideali di l'acidu cianuricu L'Organizazione Mondiale di a Salute raccomanda un limitu massimu di 100 parti per milione (ppm) di l'acidu cyanuric in una piscina. Anu ghjuntu à questu numeru basatu annantu à l'assunzione chì i zitelli prubabilmente inghjustà un pocu d'acqua mentre natavanu, è s'ellu ingestanu troppu CYA, pò fà malati.
Hè ricumandemu di mantene l'acidu cyanuric à circa 50 ppm. A parti di i prublemi di sicurità, ogni cuncentrazione più altu inibisce u vostru cloru abbastanza per chance l'alga è a crescita bacteriana. Ricurdativi, più CYA ùn significa micca necessariamente più prutezzione da i raghji UV.
Se u nivellu di l'acidu cyanuric di a vostra piscina hè più di 50 ppm, pudete avvistà a crescita di l'alga, qualchì difficultà per mantene a chimica equilibrata, l'acqua di a piscina nuvola è a sanitizazione diminuita.
Se u vostru livellu cullà sopra à 100 ppm, pudete ancu micca esse capace di leghje a quantità esatta nantu à una striscia di prova. In questu casu, pigliate una mostra in una tenda di fornitura di piscina per una prova più precisa prima di agisce per calà u livellu CYA.
How to Lower Cyanuric Acid Levels
Quandu vi pruvà a vostra acqua piscina, s'è tù truvari li livelli CYA sò troppu altu, u primu passu hè di troubleshoot.
Verificate per vede s'ellu si usa u cloru stabilizatu, chì cuntene digià picculi quantità di l'acidu cyanuric. Sè vo vede sti chimichi listati nant'à l 'etichetta, u vostru chlorine cuntene àcitu cyanuric:
• dichloroisocyanurate di potasio
• dichloroisocyanurate di sodium
• dichloroisocyanurate trichloroisocyanurate
Se truvate chì questu hè u prublema, cambiate à u cloru senza CYA aghjustatu per prevene i livelli di risurrezzione.
Tuttavia, avete sempre bisognu di calà u nivellu di l'acidu cyanuric per mantene u vostru cloru à travaglià cum'è duverebbe. Sè i livelli CYA chì sò più cà ghjustu un pocu altu, diluting u vostru acqua piscina hè u solu modu di calà elli. Permette à splashout di calà u vostru livellu di l'acqua, poi rinfriscà a vostra piscina cù acqua fresca.
Sì i livelli sò estremamente altu, pudete bisognu di drenà a vostra piscina è rinfriscà cù acqua fresca. Sapete chì a chimica pò esse in u vostru sistema di filtrazione, perchè se i livelli estremamente altimi sò un prublema, pudete vulete lavà o cambià u vostru filtru.
L'acidu cyanuric hè statu ancu truvatu in u plâtre di piscina è in a scala di calcium. Se i vostri livelli cullighjanu rapidamente dopu à una ricarica, CYA persistente puderia esse u prublema.
A Note About Cryptosporidium
You Mulateri Di L'bisognu dinù à calà i livelli di l'acidu cyanuric se a vostra piscina hè cuntaminata cù cryptosporidium.
Hè chjamatu ancu criptu, stu parasite pò causà malatie respiratorie è gastrointestinali, è hè tipicamenti introduttu à l'acqua di piscina per via di e feci. Hè un prublema cumuni in piscine pubbliche è splash pads induve i zitelli entranu in l'acqua cù diapers micca fatti per natà o attività splashing.
Crypto hè resistente à i livelli di cloru nurmale, è a contaminazione richiede imm


Tempu di Postu: Feb-11-2021
Tes messages Online Chat!