A megliu scelta per a disinfezzione di a piscina - trichloroisocyanurate di sodiu

Ci sò parechji tipi di disinfettanti utilizati in piscine, ma u più utilizatu hè l'acidu tricloroisocianuricu. Utilizemu più pasticchi disinfettanti è polveri disinfettanti, è uni pochi utilizanu particelle disinfettanti. Chì sò i motivi chì a ghjente piace à aduprà TCCA ?

TCCA
1. A sterilizazione TCCA hè efficace è durable. L'acidu Trichloroisocyanuric hè un disinfettante rapidu d'alta efficienza, bassu tossicu, spettru largu, chì pò efficacemente tumbà diversi batteri, fungi, spori, muffa è colera. Havi effetti speciali nantu à l'uccisione di l'hepatitis A è l'hepatitis B, è hà un bonu effettu di disinfezione nantu à i virus sessuale è HIV.
2, faciule d'utilizà. I pasticchi TCCA ponu esse sprinkled direttamente in a piscina è ponu dissolve rapidamente.
3. L'effetti latu sò chjuchi. TCCA hè pocu tossicu, ùn provoca micca a contaminazione di l'acqua è di l'ambiente quandu s'utilice; ùn hè micca irritante per u corpu umanu; TCCA hè diluitu in a piscina è hà pocu corrosione à l'equipaggiu.
4.Easy per almacenà è trasportu. TCCA cuntene un stabilizzatore di l'acidu cyanuric, chì hè stabile sottu u lume ultraviolet. Ùn hè micca solu adattatu per e piscine interne, ma ancu assai adattatu per l'usu in piscine all'aperto. Inoltre, in circustanze nurmali, l'acidu trichloroisocyanuric sterilized pasticchi instantani hannu un cuntenutu di cloru ridutta di menu di 1%, cusì sò assai faciuli à guardà è trasportu.

Shijiazhuang Standard Pump Co., LTD spicializata in i pruduzzioni è una di chimichi cure, acqua, noi vi dugnu i prudutti di qualità è serviziu Sognu. u clienti Lamentu à neguzià.


Tempu di pubblicazione: 02-Jan-2019
Tes messages Online Chat!