APPLICAZIONE PENTAHYDRATE METASILICATE SODIUM

PENTAHYDRATE METASILICATE DI SODIO

Sodium Silicate Hydrate

Grada tecnica

Sodium Metasilicate hè furmatu da a fusione à alta temperatura di carbonate di sodium è diossidu di siliciu. Sodium Metasilicate forma suluzioni altamente alkaline quandu si dissolve in acqua. Hè comunmente utilizatu cum'è un cumpunente di detergenti cum'è detergente per lavastoviglie è detergente per a lavanderia.

U nomu industriale hè u vetru d'acqua. Hè largamente utilizatu in a fabricazione di detergenti, gel di silice, cartone, carta, tessili, pitture, adesivi, ceramica, sanitari, refrattarii, fonderie è industrie di trasfurmazioni di legnu per via di e so ottime proprietà di legame, adesivu, sbiancante è dimensionamentu rispettivamente. . Hè ancu utilizatu com'è elettrolitu per mantene e particelle fini in sospensjoni (d'acqua) senza permettenu di stallà.

 

PENTAHYDRATE METASILICATE DI SODIUM SPECIFICATION

  • Altri nomi:  pentaidratu di sal di disodiu di l'acidu silicicu, pentaidratu di silicatu di disodiu, silicatu di sodiu idratatu, trioxosilicate di disodiu
  • Aspectu:  cristallu incolore o biancu
  • Odore :  inodore
  • Puntu di fusione :  72,2 oC
  • Gravità Specifica:  0,7 ~ 1,0 g/cm3
  • PH:  Basic
  • Solubilità:  610 g/l in acqua (@ 30oC)
  • CAS NO:  10213-79-3
  • Fòrmula traces:  Na2SiO3 5H2O
  • Pesu moleculare:  212,13
  • Gradu di Bianchezza:  75,0% Min
  • Valeur PH (1 % à 20):  12,4-12,6

Hè cunsideratu più sicuru d'utilizà cà l'idrossidu di sodiu (soda caustica) è ùn attaccà micca i metalli cumpresi l'aluminiu in modu aggressivu cum'è caustic. Modera a tendenza di l'alkali à corrode è dissolve metalli. U silicatu di sodiu reagisce cù l'ossidi di metalli per furmà una film protettiva nantu à e superfici metalliche. Stu filmu hè mantinutu finu à chì una piccula quantità di silice soluble resta in presenza di l'acqua.

Quandu s'utilice in cungiunzione cù surfactants / detergents sodium metasilicate aids 1. A neutralizazione di a terra acidica 2. L'emulsificazione di a terra oliu è grassa 3. A defloculazione di a terra particulata 4. A sospensjoni di a terra eliminata è a prevenzione di a so redeposition.

Le métasilicate de sodium disperse les dépôts de graisse et de saleté en petites particules en suspension qui s'éliminent sans redéposer sur les surfaces fraîchement lavées.

APPLICAZIONE PENTAHYDRATE METASILICATE SODIUM

Un usu maiò hè cum'è custruttore (un materiale chì aumenta o mantene l'efficienza di pulizia di u surfactant, principalmente inattivendu a durezza di l'acqua) in saponi è detergenti. Adupratu principalmente in a fabbricazione di detergenti d'alta efficienza è pulitori di metalli. Cum'è un sustitutu di STPP, pò aumentà l'efficienza di pulizia è riduce a contaminazione ambientale, furnisce un eccellente buffering alkaline, prevenzione di corrosione per metalli (vale à dì zincu, aluminiu), è aiuta in l'acqua di addolcimentu. Adupratu per migliurà i detergenti per lavà è i pulitori di metalli.

Hè ancu utilizatu assai cum'è agenti anti-corrosione in l'alimentazione di l'acqua di caldaia.

Metasilicate di sodiu hè utilizatu in mischii ignifughi; in lavanderia, latticini, metalli è pulizia di pavimenti; in carta deinking; in lavà i buttigli di bevande carbonatate; in insetticidi, fungicidi è composti antimicrobiali; cum'è un intermediu chimicu per i catalizzatori di gel di silice; cum'è un ingredientu in adesivi; cum'è un aiutu di sbiancante per stabilizzà u perossu di l'idrogenu; cum'è un deflocculant d'argilla in l'industria di cermica, è cum'è compostu di caldaia. Cumminatu cù altri sali, cum'è u bicarbonate di sodiu, pò esse appiicatu à l'aluminiu cum'è un stripper di pittura.


Tempu di Postu: Mar-05-2021
Tes messages Online Chat!