Fluorosilicate di sodiu-agente di cura di vetru d'acqua

I materiali di vetru d'acqua sò largamente usati in a prutezzione di a corrosione chimica è di l'edifiziu. Se vulemu chì u materiale di vetru d'acqua guarisce in un cortu periodu di tempu è avè una certa forza, avemu bisognu di aghjunghje una certa quantità di agenti di cura. Fluorosilicate sodium, hè un agentu tradiziunale di cura di vetru d'acqua.

Fluorosilicatu di sodiu 01

A proporzione di fluorosilicate di sodiu aghjuntu direttamente affetta a qualità di i materiali di vetru d'acqua. Se a quantità di blending hè troppu chjuca, a solidificazione di u materiale hè lenta è a forza hè bassa; se a quantità di blending hè troppu grande, l'indurimentu di l'ambienti hè troppu veloce, l'operazione di custruzzione hè inconveniente, è a forza iniziale dopu l'endurimentu hè alta, ma a forza tardi hè notevolmente calata. A quantità di fluorosilicate di sodiu hè generalmente 12% -15%, è duvemu aghjustà secondu a temperatura, umidità, modulu di vetru d'acqua, densità, etc. A temperatura hè alta, u modulu hè grande, è u limitu minimu hè sceltu quandu a densità hè bassa; quandu a temperatura hè bassu, u modulu hè chjucu, è a densità hè grande, u limitu superiore hè sceltu.

Shijiazhuang Standard Pump Co., LTD spicializata in i pruduzzioni è una di fluorosilicate in sodium, noi vi dugnu i prudutti di qualità è serviziu Sognu. u clienti Lamentu à neguzià.


Tempu di post: 12-aug-2019
Tes messages Online Chat!