Precauzioni per l'usu di poliacrilamida cationica

Precauzioni à l'usu di poliacrilamida cationica :
1, a dimensione di u floc: u floc hè troppu chjucu affettarà a vitezza di drenaje, u floc hè troppu grande farà chì u floc constrain più acqua è riduce u gradu di biscotti di fangu. A dimensione di u floc pò esse aghjustatu da selezziunate u pesu moleculare di a poliacrilamida.
2. Sludge features: U primu puntu hè di capisce a surgente, caratteristiche è cumpusizioni di fanghi. Sicondu a natura, u fangu pò esse divisu in fangu organicu è inorganicu. A poliacrilamida cationica hè aduprata per u trattamentu di fanghi organici. poliacrilamida cationica U flocculant hè utilizatu per u fangu inorganicu. A poliacrilamida anionica hè usata quandu l'alkali hè forte, è a poliacrilamida anionica ùn hè micca adattata quandu l'acidità hè forte. U fangu d'altu tempu hè generalmente una grande quantità di poliacrilamida.
3. Forza Floc: U floc deve esse stabile è micca rottu sottu l'azzione di cisalla. Avanzate u pesu molekulari di a poliacrilamida o selezziunate una struttura moleculare adatta aiuta à migliurà a stabilità di u floc.
4. Ionicità di poliacrilamida: Per u fangu dewatered, i flocculants cù diversi gradi ionici ponu esse selezziunati da una piccula prova prima, è u megliu polyacrylamide adattatu pò esse sceltu, perchè u megliu effettu flocculant pò esse acquistatu. Pò ancu minimizzà a quantità di droga aghjuntu è risparmià soldi.
5. Dissoluzione di poliacrilamida: una bona dissoluzione pò eserciteghja cumplettamente a floculazione. A volte, a necessità di accelerà a velocità di dissoluzione, allora cunzidira a cuncentrazione di a suluzione di poliacrilamida.
In fattu, quandu si tratta di l'acqua di l'acqua in tempu di paci, una certa acqua usa un solu flocculante, chì ùn hè micca efficace. Si deve esse usatu in cumminazzioni. Hè megliu di trattà l'acqua di l'acqua residuale cù floculante inorganicu PAC è floculante compostu di poliacrilamida. L'effettu, ma quandu aghjunghje l'agente, fate attenzione à l'ordine, l'ordine ùn hè micca currettu, ùn hè micca efficace.


Tempu di post: 02-09-2019
Tes messages Online Chat!