10 Ragioni perchè e cannucce riutilizzabili sò megliu cà quelle di plastica dispunibuli

Hè un modu faciule per aiutà l'ambiente. U primu è primu mutivu perchè e paglia riutilizzabili sò assai megliu cà i plastichi, dispunibuli chì truverete in i ristoranti (o veramente in ogni locu induve pudete cumprà una bevanda) hè chì e paglia riutilizzabili sò un modu cusì simplice per aiutà l'ambiente. Ùn pensu micca chì nimu vole veramente attribuisce à u riscaldamentu glubale è trash a nostra terra, ma hè diventatu cusì a seconda natura per participà à parechje cose chì facenu cusì. Aghju capitu chì u verde ùn hè micca sempre a decisione più faciule o più assequible in certi casi, ma cambià quella paglia di plastica pò esse u vostru picculu attu per fà una grande diferenza.

Cannucce dispunibuli rifiuti di plastica. Mentre ch'elli sò estremamente chjuchi, u numeru di paglia dispunibuli chì l'omu usanu ogni ghjornu - 170-500 milioni per ghjornu - perdi assai plastica. Ancu s'è certi pò dì chì pudete riciclà e vostre cannule di plastica, ùn sò micca sicuru quantu hè realisticu chì parechje persone piglianu a paglia da a so tazza è truvà un cestu di riciclà ogni volta chì anu bisognu di sguassate. Per perdicà tanta plastica in un strumentu utilizatu per una bevanda chì passate forse una ora o duie sorsi hè abbastanza ridiculu, soprattuttu quandu ci sò alternative.

Salvà e tartarughe marine! I paglia spessu finiscinu in i nostri oceani; in fattu, e paglia sò stati in u top ten lista di detriti marini per un tempu. Sti paglia pò diventà un alimentu malsanu per a nostra vita marina, o ancu finiscinu in u nasu di e tartarughe marine. Se avete vistu qualsiasi foto o video di cumu queste paglia affettanu l'animali di i nostri oceani, questu solu duverebbe cunvince chì l'usu di paglia riutilizzabile hè a scelta megliu.

I pagliaghji dispunibuli sò inefficaci. In tutta l'onestà, i pagliaghji di plastica dispunibuli ùn sò micca cusì grande. Ùn possu micca cuntà u numeru di volte chì a mo paglia hà pigliatu un pirtusu in questu, plegatu nantu à sè stessu, o diventa inutilizabile per via di muzzicà a cima. Non solu e paglia di plastica dannu a vita marina è i rifiuti di plastica, ma sò ancu fragili, debuli è abbastanza inefficaci.

U plastica ùn si biodegrada. Cumu l'aghju citatu prima, a maiò parte di e paglia finiscinu in i nostri oceani, chì hè problematicu per diversi motivi. Unu di sti mutivi hè chì u plastica ùn si biodegrada, chì significa chì pò stà in l'oceanu finu à millaie d'anni. U plasticu si romperà continuamente in pezzi più chjuchi è più chjuchi chì sò più dispunibili per a vita marina per cunsumà.

I paglia di plastica cuntenenu BPA. BPA, un chimicu dannosu chì pò purtà à numerosi disordini riproduttivi, diabete è malatie di u cori, si trova in i pagliaghji di plastica dispunibuli chì avemu spessu usatu. Allora ùn sò micca solu sti paglia dannusu per a vita marina è l'ambiente, ma ancu per noi ! Se ùn avete micca da piantà di utilizà paglie dispunibuli per a terra, almenu fate per a vostra propria salute.

I ristoranti si facenu. Diversi ristoranti - Starbucks essendu un grande - facenu a so parte per aiutà u sforzu di alluntanassi da e paglia di plastica. Mentre chì certi lochi cum'è Starbucks, chì dice chì elimineranu cumplettamente l'usu di paglia di plastica da u 2020, ùn offreranu più sti cannucce, altri ùn stenderanu di furnisce una paglia, salvu chì ùn hè micca specificamente dumandatu. In ogni casu, pudete ancu uttene una paglia riutilizzabile per pudè beie u vostru caffè ghiacciatu.

Ci sò parechje alternative. Ancu s'è e paglia di plastica sò cattivi per voi, per l'animali è per u pianeta, l'aghju capitu - cumu si suppone solu di cessà di usà quandu avete diventatu cusì abituatu? Fortunatamente, ci sò tunnellate di alternative à u plasticu, paglia dispunibile; vetru, bambù, acciaio inox, è altre paglia di metallu sò tutti prontu disponibile in linea è ancu in certi magazzini brick-and-mortar per a compra. Ùn sò micca solu questi alternattivi faciuli di truvà, ma sò ancu abbastanza boni (un set di 8 paglia cù 2 pulitori di paglia hè solu $ 7,99 in Amazon).

I paglia di plastica sò faciuli d'utilizà. Cumu l'aghju dettu prima, i paglia di plastica sò abbastanza fragili è debuli, soprattuttu per e bevande cum'è smoothies è milkshakes. U benefiziu di e paglia riutilizzabili hè chì ùn si romperanu, acquistà buchi, o strappate cum'è quelli di plastica. Sò ancu super faciuli di pulisce in a lavastoviglie o cù u pulitore chì a maiò parte di i set di paglia vene. Se tenete unu in a vostra vittura, saccu, valigetta, borsa, in casa, è in ogni altru locu pudete truvà un bisognu di unu, tira una paglia riutilizzabile per l'usu hè cusì faciule cum'è catturà una plastica da induve site.

I paglia di plastica sò ancu divertenti à aduprà! Infine, e paglia riutilizzabili sò onestamente solu divertenti à aduprà. Ci hè piacevule per avè u vostru propiu set di paglia induve andate, è sicondu u tipu chì avete, ponu vede ancu assai fantastichi. Hanu diversi culori, forme è dimensioni di cannucce riutilizzabili dispunibuli per fà ti sentu cum'è un zitellu chì beie da una paglia bendy di novu. Avà, pudete aiutà à u pianeta un pocu è fighjate bè fendu!

Pudete aduprà sti tag HTML è attributi:



Tempu di post: 29-Mar-2019
Tes messages Online Chat!