Cumu aduprà l'acidu trichloroisocyanuric?

Hè ben cunnisciutu chì l'acidu trichloroisocyanuric hè un disinfettante cumunimenti utilizatu, è hà una efficace azione bactericida à spettru largu. Hà un effettu di morte nantu à i battìri, virus, fungi, spori, etc., è hà ancu un certu effettu mortale nantu à l'oocysts di coccidia. Allora chì hè l'usu di noi quandu l'usu? Parlemu brevemente.

TCCA
1. A disinfezzione di l'acqua potable: Aghjunghje 0,4 g per 100 kg d'acqua è stirate per un tempu.

2. A disinfettazione di a piscina: 2 kg di polvere disinfettante TCCA si mette in 1000 metri cubi d'acqua. In generale, u polu di disinfettante di l'acidu trichloroisocyanuric hè dissolutu in l'acqua in un bucket, è poi sprinkled uniformly in a piscina. Quandu ci hè un gran numaru di bagnanti in a piscina, deve esse piazzatu secondu a dosa di 1000 metri cubi 2-4 kilogrammi dopu à a fine, per disinfettà cumplettamente è impedisce a crescita di u muscu, perchè a piscina. l'acqua hè chjara è blu.

3. Trattamentu industriale di l'acqua di rinfrescante circulante: 0,5 grammi per 1m3 d'acqua, a cuncentrazione di cloru liberu in l'acqua di rinfrescante hè generalmente cuntrullata trà 0,25 ~ 0,5ppm, u valore di pH hè 7 ~ 8 hè apprupriatu.

L'acidu trichloroisocyanuric hè un pulveru cristalinu biancu o un solidu granulare cù un forte gustu stimulanti di u cloru, chì cuntene più di 90% di u cloru dispunibule, è avè una solubilità di 1,2 g in acqua à 25 gradi, chì hè facilmente decomposta in presenza di l'acidu. o alkali.
Shijiazhuang Standard Pump Co., LTD spicializata in i pruduzzioni è una di chimichi cure, acqua, noi vi dugnu i prudutti di qualità è serviziu Sognu. u clienti Lamentu à neguzià.


Tempu di post: Dec-04-2018
Tes messages Online Chat!