Cumu aduprà l'agente di espansione silenziosa currettamente?

L'agente di espansione silenziosa hè un materiale di triturazione in polvere d'alta efficienza è sicuru per a rimozione sicura di strutture di cimentu è minera di marmura è granitu tagliatu. L'HSCA hè aghjustatu in un slurry è versatu in una roccia o un pozzu di cimentu cù l'acqua. Dopu à 3 à 8 ore, l'operazione di triturazione o taglio pò esse realizata senza vibrazione, senza sonu seccu, senza petra volante, è senza gas dannosu. Stu pruduttu hè statu largamente utilizatu per parechji anni. Chì duvemu attente durante l'usu?

Agente di espansione silenziosa
1. Purtate occhiali protettivi quandu manipule l'agente di espansione silenziu, è leghje attentamente l'istruzzioni di u funziunamentu.
2, ùn fate micca vicinu à l'ochju 2 ore dopu à u grouting, per ùn vede micca à una distanza vicinu
3. Hè pruibitu di versà in u pirtusu quandu l'agente di espansione silenziu hè riscaldatu (aria calda), è deve esse versatu fora di u canna. subitu.
4. Una volta truvate chì u pirtusu hè caldu, lascià subitu.
5. U persunale deve esse marcatu dopu à grouting per impediscenu u persunale vicinu à entre in u locu.
6, fate attente à a sicurità di a petra dopu l'espansione è u cracking
7. S'ellu hè spruzzatu, rinfriscà cù assai acqua in u tempu, ùn liccate micca, è cercate l'assistenza medica immediatamente.
Passi di u funziunamentu: perforazione - mischju - pouring - cracking
Nota: Ancu s'è a pussibilità di sparghjera hè estremamente chjuca, s'ellu ùn hè micca operatu bè, u fenomenu di spargimentu pò accade. Per piacè evità di portà occhiali protettivi durante u funziunamentu!

Shijiazhuang Standard Chemicals Co.,LTD hè specializatu in a produzzione è l'esportazione di mortare espansivo, vi daremu prudutti d'alta qualità è serviziu eccellente. Benvenuti à i clienti à negocià.


Tempu di post: 17-10-2018
Tes messages Online Chat!