natural monosodium glutamate produce by corn

U granu hà un valore nutrizionale più altu è hè una cultura alimentariu eccellente. Cum'è una cultura alimentaria d'altu rendimentu in Cina, u granu hè una fonte d'alimentazione impurtante per l'allevamentu di l'animali, l'acquacultura è l'acquacultura, è hè ancu una materia prima indispensabile per l'alimentariu, a medicina è a salute, l'industria ligera è l'industria chimica. In l'industria alimentaria. U granu pò pruduce amidu, calcium glutamate,inositol ,babbu, oliu di germe di granu è maltodestrina. Oghje parlemu prima di glutamate monosodiu (MSG).

MSG hè un cundimentu impurtante. Pò esse aghjuntu direttamente durante a cucina. Pò esse ancu aghjuntu à patatine fritte, salsa di tomate è altri alimenti. A materia prima di MSG hè u granu è u granu. U granu hè u pilastru in Cina.

usemu amido di granu di alta qualità cum'è materie prime, attraversu a tecnulugia di fermentazione microbica moderna. Contene Saccarificazione, coltivazione di cristalli isoelettrici, rinfrescamentu è separazione, neutralizazione è rimozione di ferru, decolorazione, cristallizazione.

https://youtu.be/-Z711fnmlmU


Tempu di post: 15-Jan-2020
Tes messages Online Chat!